Vad jag glömde....

...berätta i inlägget under...nej, 2 inlägg under, var att när jag och Jennifer satt och käkade på Fridays igår så ringde svärmor. Hon undrade vart jag var och om jag ville ha mat från Fridays....det visade sig att mina svärföräldrar och Kevins moster + man satt 2 bord ifrån oss, haha så himla random. Kul att ingen av oss sett varandra tidigare!

OBS! Varning för uttråkning! ;)


Vad har jag gjort idag då? Jobbat....joggat....grillat mat till älskling...börjat packa för Mexico.... och just det, jag har börjat läsa "twilight" den 1:a boken i serien. Det är Jen som tvingat på mig den, även fast jag inte är speciellt intresserad av filmerna. Böckerna ska tydligen vara bättre. Jag håller er uppdaterade, eller har ni läst dem förresten?! Jennifer läser förövrigt "The girl with the dragon tattoo" och "The girl who played with fire" av Stieg Larson och tycker att hon är himla allmänbildad nu när hon läser "svenska" böcker, haha. Har ni läst dem då? Jag hoppas ni har lite koll på böcker så jag vet att jag har smarta läsare =) Neh då - jag är inte allvarlig alls - men jag har kommit på vad jag vill ha i julklapp (papppa, mamma...) BöCKER! Det är inte lika avslappnande att läsa på engelska som på svenska så böcker vill jag ha, pocketböcker (jag hatar hårda pärmar!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0