Work hard to make it work!

Jag funderade på om jag skulle skriva av mig om mitt lilla breakdown i söndags eller inte, vissa saker kan ju kännas lite privat för bloggen...sen pratade jag med Juicy i telefon och hon sa nånting om att hon inte kan föreställa sig att jag och kevin har riktiga bråk.... det var lite kul - alla förhållanden har små tjafs och stora bråk men man är ofta bra på att dölja dem. Kan ni tänka er mig som en lite djävulsk satmara som bråkar med min man? =)

Jobbigt vart det iaf, det är som ofta annars, huset som drar igång allt. Stress, stress, för lite sömn och för mycket byggdamm (måste bero på det...hmmm...) och jag kastade lite fägrburkar omkring mig och en hel del hårda ord mellan oss innan jag hamnade hemma hus svärmor med världens sammanbrott. Så kan det gå. Efter att hon övertalat mig om att Kevin visst vill ha mig här och jag skrivit av mig allt i ett brev så kändes det lite bättre. Sen kom älskling hem med svansen mellan benen också och vi hade lite terapi sen kändes allt bra igen.... men för er som inte känner mig väl ska jag berätta att det krävs mycket - MYCKET - innan jag bryter ihop framför någon, jag är annars ganska bra på att slå av mina känslor.

Det viktigaste är iaf att i slutet av dagen somnar man i samma säng och kämpar tillsammans som ett team för att hålla ihop sitt förhållande. Ingen har sagt att det är lätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0