Fredagen som var....

....Helgen var så händelserik att jag måste dela upp det i olika inlägg....
I fredags jobbade jag 9-5 och sen direkt till Manhattan där Kevin's kusin skulle gifta sig i Central Park. Regnigt och kallt var det, och efter att ha vart fast i trafiken och sen letat parkering så visade sig att vi hade missat hela cermonin, och fick åka direkt till restaurangen ist! Det var iaf himla trevligt - fast jag måste tillägga att det är en liten skandal i släkten att de gift sig, haha...men, men man får göra som man vill när man är vuxen ;)






Efter middagen åkte vi direkt och hämtade upp min fina syster och Emilia, som kom hit för att umgås, och vara med på våran babyshower som skulle vara på Lördagen! Det inlägget kommer upp senare ikväll.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0