Jag vs. mammakläder 1-0

Jag vet inte vad jag gör uppe egentligen, jag borde sova tidigt - för att orka med allting just nu, men jag har verkligen förvandlats till en nattmänniska de senaste åren!

Men trött är jag, och hungrig ;) Sitter på min yogaboll och funderar, älskling kom hem och slängde sig i duschen innan jag hann med, fast jag vart hemma sen strax efter 7 så har jag alltså inte ens duschat!! Kaos. Men jag sov en halvtimme efter jobbet så det räknas väl som att jag hann ladda betterierna lite iaf.

Var och köpte en klänning efter jobbet idag- Kevins kusin har hastigt bestämt sig för att gifta sig på fredag i Central Park, kan ha nåt att göra med att de "kom ut" att hans tjej väntar barn! Blir hennes andra, och hans tredje - med 3:e tjej också, och han är lika gammal som mig... det är alltså på tiden att han bestämmer sig för att faktiskt stanna hos en tjej, haha. Eller haha kanske jag inte ska säga - men han är verkligen en sån person som inte vill lyssna på någon eller stanna upp och tänka till. Kul ska det bli iaf, hoppas det blir fint väder..... jaja men POÄNGEN var att jag köpte klänning på H&M (inga mammakläder nu heller, yeyy jag vinner över graviditeten!) -utan det blev en snygg, enkel svart klänning i 4 storlekar större än jag brukar ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0