Wanna sleep.....

Go kväll mina kära vänner =)
Jag har inte gett upp bloggen, jag är bara jobbigt upptagen - och trött, trött, trött....ZzZzZz....

Vi spenderade verkligen hela helgen i huset med att fixa, städa, spika, måla lite och nu ser det riktigt bra ut! Eller klart borde jag säga. Sovrumsmöblerna kom på lördagen, glasdörren till dushen på söndagen och köket ska komma nu på lördag, sen är det bara att vänta på att snubben som ska installera köket ska komma förbi - yeyyye - 2 år har det gått men nu börjar vi bli redo att flytta in *äntligen*
Dessutom hann vi med lite bebis-shopping + Ikea, och så middag ute både lördag kväll och söndag för att fira mig =) Lördagen blev det Olive Garden med Okeeffe och Tanisha, och söndagen blev det riktig grillad mat southern style på en galen bar med mina svärisar. Riktigt trevligt - bilder kommer sen.

Just det ja - min baby shower- ni har inte sett de bilderna än (om ni inte har mig på facebook - där har jag redan uppdaterat) men jag ska lägga upp det imorgon! LOVAR. Så typiskt amerikanskt så det måste ni få se!

Nu ska jag iaf försöka sova, lillen bökar runt där inne som en liten galning så vi får se hur det går...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0