Back at work....

....redan liksom =( Inga glada miner här inte, men det är bara att köra på. Tyvärr har man bara 6 veckor (7 om man gjort kejsarsnitt!) betald mamma-ledighet, och mitt jobb gav mig 6 veckor obetalt på det, men mina 12 veckor är slut nu. Det var tungt att gå till jobbet imorse, och jag saknade Kadien redan innan jag hann ut på motorvägen! Det blir deltid i några veckor så det känns okej, och Kevin hade haft det supermysigt hemma med lillen själv så han var glad också. Men jaaaaa * suck* skulle helst vilja stanna hemma några månader till och mysa med bebis! Lite deppig är jag idag!


Kommentarer
linda

Förstår att det måste kännas tungt. Det är ju knappt nån tid alls! Skönt att du inte behöver jobba heltid iaf.. kram

2011-08-23 @ 17:18:30
URL: http://bylindaly.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0