Excuses!

Hörrni.....pappa åkte hem, min fina syster är fortfarande här hos oss, och min fina vän Ida kommer till New York imorgon. Jag har alltså fullt upp i stort sett så jag har inte prioriterat bloggen. Alls. Sorry. Men jag kommer absolut INTE att lägga ner den eller ha några längre uppehåll, bara lite tid att spendera med den familj & vänner som jag tyvärr bor ett hav bort från i vanliga fall..... ja, min syster flyttar hem till Sverige igen om 2 veckor så jag försöker spendera så mycket tid med henne som möjligt! Hoppas ni förstår.....

In the meantime, eftersom lillen är en sån liten social typ så hänger han ju alltid med oss ut och käkar, grillfester m.m och de här snyggisarna tror jag att jag måste klicka hem idag! Det blir nog bra för hans små öron för de sista festerna som är kvar innan sommaren tar slut....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0