Ingen bloggning, betyder......

....att det inte händer så mycket just nu. I värmen har vi mest slappat hemma faktisk. Min fina syster (som inte längre uppdaterar sin blogg, så jag skiter i att länka henne!) har kommit till New York från Boston och ska nu spendera...nästan 4 veckor med oss tills det är dags för henne att åka hem till Sverige igen. Den dagen kommer jag gråta krokodiltårar :( Jag vill inte alls att hon ska åka hem.....

Just nu är det bara jag, Kev och lillen hemma, resten har dragit iväg med svärisarna ner mot vattnet för en promenad och middag, och vi ska väl också ge oss iväg strax, bara Kevin har fixat klart med evighetsprojektet gästrummet.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0