Igen bloggning i helgen....

...bara så ni vet! Jag och Kevin åkte iväg imorgon bitti och kommer tillbaks på Söndag eftermiddag. Oroa er inte för lillen, han ska vara hos farfar/farmor i helgen. Uuuuhhh jag har redan panik att sova borta utan honom för första gången! Panik! Jag kan inte sluta gosa med honom ikväll...vill inte, vill inte, vill inte....MEN efter att ha pratat om det hela med Kevin så känns det lite bättre, och självklart ska det bli skönt att komma iväg och bara ha Kevin. Vi har inte haft mycket tid tillsammans sen i våras, eftersom vi har haft besök i stort sett hela sommaren + jobb, vänner och bebis med allt som hör till.... Jag ska försöka att slappna av och ha kul i helgen, men jag kommer sakna mitt lilla ♥....


Kommentarer
Pappa

Jag önskar er en riktigt skön och mysig weekend.... det är ni verkligen värda efter allt slit ni haft med att få huset i ordning. För att inte tala om alla besök ni haft under vår, sommar och höst. Ta väl hand om er och ha det så bra. Puss o kram. Älskar dig

2011-12-10 @ 10:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0