Jag är så lat!

....och det får NI lida för. Stackare!

Helgen vart bra, även utan min lilla gullunge. Ja, jag grät hela natten och ja jag saknade honom fruktansvärt mycket, men annars var allting bra! Vi hade ett underbart rum med jacuzzi och fireplace, fick helkroppsmassage, champagne och fantastisk middag! Väldigt avslappnande och romantiskt ♥

På vägen hem stannade vi till på några små ställen, en liten lastbil som sålde mat från en fin restaurang, sååå gott! Och eftersom vi var alldelens längst ute på Long Island så fanns det massor av små söta caféer, affärer och sånt. Vi hittade en gammaldags liten affär som bakade pajer och köpte med oss världesn godaste äppelpaj hem. Sen var vi och handlade ekologiskt odlade frukter + grönsaker och jag fick med mig en liten chilipeppar-växt hem också. Hoppas jag inte tar död på den!

Allt som allt var det skönt att komma iväg och jag hade kul, så massa +poäng till min man som planerade så fint.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0