Liiite effektiv...

...har jag vart idag. Med vilken energi vet jag inte, lånad från imorgon kanske....*pust*
Efter jobbat kom jag hem och hämtade lillen och våran "manny" haha. Andre, som bor hos oss just nu och är så gullig och tar hand om lillen på dagtid. Vi var och handlade mat, på två olika affärer, sen hem, vattna julgranen - lagade mat (penne a la vodka med kyckling) medans jag matade lillen. Vattna granen. Sen städade jag hela huset, bytte handdukar, mattor + sängkläder, vattna granen, badade lillen och tog en dusch, vattna granen -sen var det äntligen dags för mys med min vackra bebis tills han somnade.

****************

Jag måste ladda upp bilderna från julfesten i fredags också, så j*vla kul hade vi =) Måste säga att jag älskar tjejerna på mitt kontor, och min chef såklart! Och våran julgran måste ni få se också! Jag är ganska stolt över den, men jag gillar inte de färgglada ljusen....men jag har hört att man måste kompromissa i ett förhållande och min man ville ha färgglada sååå.....färgglatt it is. Detta år iaf.....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0