Läkarbesök & mina ultraljudsbilder

Var hos läkaren idag igen, utan Kevin. Hade en liten panikattack (typ) igår kväll när jag insåg att jag måste ta blodprov utan honom. Jag är ju som sagt hysteriskt rädd för just blodprov.... men efter att ha släpat med mig Lee och gett mig fan på att jag ska vara en good girl så tog jag det tillslut. Efter lite tjafs och gråt - som vanligt. Hade dessutom samtal med min barnmorska och undersökning av livmodern, det verkar okej fortfarande - ingen risk att jag går in i tidig förlossning just nu så nu är det lugnt i 2 veckor till innan vi måste kolla igen. Sen gjorde de ett snabbt ultraljud för att kolla pumkins njurar igen, tydligen har de sett lite svullna ut innan - men även njurarna såg fina ut idag =) Tyvärr ville han inte ligga i en bra position för bilder, utan vred och snurrade runt konstant!

vecka 8
vecka 9
vecka 12
vecka 20
vecka 22
vecka 24


Kommentarer
Therese

Åhh.. vilka fina bilder!! :)

2011-02-13 @ 08:58:29
URL: http://haksberg.blogg.se/
Hannah

Får jag fråga varför de gör så himla många ultraljud ? I Sverige får du 1, möjligtvis 2 om allt är normalt, alltså om man inte ligger i nån riskzon. Allt är bra hoppas jag?

2011-02-23 @ 10:42:13
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0