Lite shopping för pumkin

Så vi hamnade såklart på Babies R' Us igår och började registrera vissa saker vi önskar oss inför våran babyshower. Det var mycket roligare än jag trodde det skulle vara, och Kevin gillade det också. Vi spenderade flera timmar med att leta bebisgrejer, mysigt. Dessutom shoppade vi loss på inredning till babyrummet, som väggdekorationer, tavlor, kuddar m.m. Eftersom både jag och Kevin gillar apor och det har vart en intern grej mellan oss sen vi började träffas så blev det naturligt att vi bestämde oss för djungeltema i lillens rum. Däremot behöver jag välja en grön färg nu ist för de blå som jag virrade mellan förra veckan - detaljerna på väggarna måste bli gröna! (Tack för alla förslag ändå hörrni, ni är så gulliga!)
Kevin köpte den här också:



Orka. Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0