Lite vårväder =)

Idag ska jag vara lite mer positiv än vad jag var igår kväll!
Vaknade till solsken iaf, det är ju en bra början. Idag har jag massa ärenden att springa: beställa persienner till alla rummen i huset, sen kommer de och installerar heltäckningsmattor på eftermiddagen, jag måste till posten och smart som jag är började jag precis med tvätten också. Det borde ha väntat tills imorgon....men,men. Jag skulle vilja Skypa med Jessie och Ida också, och kanske pappa om han har tid. Sen ska jag ringa mamma & mormor - vissa kanske blir imorogn ist. Imorgon har jag mer att göra - fixa klart våran baby registry i barnaffärerna som vi inte ens är halvfärdiga med *pust* det kommer ta tid att gå igenom allting!



Fint väder, fast idag visar det "bara" 3º varmt, mitten av förra veckan var vi uppe i 15º!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0