Nya bilder på magen


Bilderna tagna i Torsdags så vecka 25+0.

Det växer som sagt.....fast jag tycker verkligen man ser bättre utan kläder - eller det ser inte lika stort ut med kläder rättare sagt. Med vissa tröjor kan jag fortfarande helt dölja magen om jag skulle vilja. Det vill jag ju inte förstås! =) Jag gillar tjockismagen och folk verkar gilla att klappa på den (irriterande med folk man inte egentligen känner ju....) men det funkar. Som en av Kevins kusiner som vi mötte förra helgen på en restaurang han klappade på magen flera gånger innan han kom på sig själv och frågade om det var okej, haha....


Kommentarer
Fia

fina magen!! mysigt.. jag kan leva mig in i graviditeten igen, saknar dom... kom nu ihåg hur "enkelt" det är att föda barn sen när det är dags..

FÖRRESTEN jag skulle påminna dig om att läsa det här: http://maximilian06.blogg.se/2008/december/utkast-t-ill.html#comment haha, känns som det börjar bli aktuellt snart. Kram!

2011-02-22 @ 20:49:21
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Hannah

Om du visste vad jag har tänkt på dig på sistone...helt sådär apropå ingenting...o så kom jag mig för att kika in på bloggkoll för första gången sen typ......semptember.

O vad ser jag! Världens finaste tjockismage! GRATTIS!!

Nu måste jag ju backtracka!

2011-02-23 @ 10:11:03
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0