Spännande dokumentär

Idag är jag helt utslagen. Tror att jag börjar bli förkyld också, men jag har haft jobbigt illamående hela dagen, supertrött och ont i svanken/kramper. Irriterande. Somnade ett tag efter jobbet och nu har jag fastnat framför en dokumentär på History Channel om de hemliga symbolerna på $-sedeln = pyramiden med ögat = freemason = konspirationsteorier. Jag gillar det, som ni säkert vet, jag har ju skrivit om freemason förut, det facinerar mig lite. Dessutom letar de efter - och har hittat fler "gömda" symboler som ska tyda på att dollar-sedeln var designad av personer som var medlemmar i freemason och att de verkligen existerar och satsar på New World Order. Skrämmande - men intressant!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0