01/01/11

Ja ni, nytt år. 2010 var som sagt ett superbra år - så jag hoppas det håller i sig ett år till!
Vi stannade hemma igår kväll, kollade på filmer, käkade jamaicansk mat och slappade. Kollade såklart på Time Square på TV'n men sen gick vi och la oss runt 2. Jag känner mig fortfraande supertrött och hostan tar död på mig! Jag har gått tillbaks till hostmedicinen jag orkar inte puffa på den lilla grejen längre det hjälper absolut inte mig alls.

Igår - bra tajming på nyår och allt - kände jag bebis rörelser för första gången! Eller när jag tänker på det så har jag nog känt det i några dagar men inte riktigt kunna vara säker (så typiskt precis som alla säger så känns det så otydligt och kan ju vara inbillning eller bubblor i magen....) MEN igår var det verkligen tydligt. Jag kände av det när jag låg på mage först, men sen när jag vände på mig så fortsatte det röra sig där inne. Kändes som strykningar eller långsamma klappar nere i magen. Helt fantastiskt! Kevin är lite avundsjuk och har legat och klämt på magen men det är tydligen inte hans tur att känna än..... ♥

Annars blir det en lugn start på året - vi ska käka frukost med familjen, springa lite ärenden och hälsa på lite folk, sen över till huset och kolla läget. Ikväll blir det middag med Kevins familj och kanske bio. Precis vad jag orkar med haha. Hur var erat nyår? Jag hoppas ni hade det fantastiskt!!



bild från nyår 2009


Kommentarer
Pappa

Fantastiskt gumman..... jag är så glad för er skull och ser fram mot att besöka er när ni fått tillökning.

Puss o kram. Älskar dig

2011-01-02 @ 13:16:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0