French!

Jag känner mig verkligen okvinnlig utan naglar! Jag tycker mina händer ser manliga ut haha, men jag tog av tipparna när jag fick reda på att jag var gravid (tydligen ska man inte ha akrylnaglar, nånting om att det finns ämnen i akrylen som kan vara skadliga för bebisen - vad tror ni om det? Bara påhitt eller är de kanske överförsiktiga här i USA bara?) Hur som helst, tippar av - och sen dess har jag låtit naglarna vila. Nu har jag hittat nånting annat. Gelnagellack. Tydligen ofarligt. Skonsamt för naglarna och inte massa farliga ämnen. Vanlig manikyr men med nagellack som stelnar i UV-ljus. Stannar på naglarna i 2-3 veckor utan problem sen måste man fixa nytt. Jag fixade fransk manikyr tidigare idag efter läkarbesöket - såhär blev det:



Fint och fräscht men alldelens för korta! Men som sagt - det ska stärka naglarna och snart borde de väl ha växt ut lite till....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0