Gravid babbel

Jag tror att mitt hår och naglar växer....antagligen pga alla vitaminer jag äter nu. Jag har inte färgat håret alls sen jag fick veta att jag var gravid, och inte vart på nagelsalongen heller för den delen...tills i Lördags. Jag bestämde mig för att prova gel-nagellack som tydligen ska sitta i 2 veckor innan man måste göra om det. So far so good och förhoppningsvis har jag tillräckligt långa fina naglar snart så jag kan göra fin fransk manikyr igen......

Igår var jag och bytte lite av kläderna svärmor hade köpt mig, eller bytte storlek kanske jag ska säga. Hon hade köpt allt i olika storlekar eftersom det är svårt att veta hur det sitta på kroppen. Kläderna kommer iaf från Destination Maternity och jag gillade verkligen affären när jag var dit. Kommer nog bli en liten shoppingrunde där senare, om nån månad eller så.....Dessutom säljer de en hel del böcker, speciellt för blivande pappor - ska nog välja ut en till Kevin sen!



Och imorgon är jag tydligen 21 veckor! Mer än halvvägs ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0