Inte min dag!

Jag hade verkligen hela dagen utplanerad, jobba, handla mat, laga middag och träffa Jennifer. Superbra - hade sett fram emot att umgås med Jen i flera veckor nu, det var tyvärr länge sen vi sågs...MEN min älskade bil ville annat. Strax innan ett rödljus, mitt i vägen bestämde sig bilen för att dö. Dö, dö, dö, stendö. Tack och lov att svärmor gav mig AAA för några månader sen så jag fick ringa efter hjälp. Bärgningsbilen skulle ta 1 timme och 45 minuter. Efter 30 minuter dog mitt bilbatteri och varningsblinkersen med det, och eftersom jag blockerade ett körfält och det var mörkt ute så bad försäkringen mig att ringa polisen. Strax efter det kom en snäll liten polis och samtidigt stannade en annan bil så de hjälptes åt att knuffa bort min bil till en avfart i närheten. Det funkade att starta bilen med deras startkablar så jag fick poliseskort hem och avbeställde bärgningsbilen. Imorgon åker bilen in till verkstan! Som tur är så jobbar inte Leelee just nu så får låna hennes bil ist! Jennifer får vänta till en annan dag....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0