Kyckling sallad

Gårdagens middag

Konstant hungrig. Irriterande. Idag har jag verkligen haft humörsvängningar haha, så oväntat - men 0 tålamod och verkligen lust att gråta. I'll get over it. Pratade med syrran i telefon, som alltid lika upplyftande (lycka till imorgon gumman!)

Det snöade imorse, sladdade till jobbet och fick veta att chefen gett mig en egen parkeringaplats pga pumkin, hon vill inte att jag ska hinna halka på väg från/till bilen och dörren, gulligt av henne! Sen slutade det snöa och blev slaskigt regn ist, men nu toksnöar det igen! Förväntas 11-13" vilket är.....ca 3 decimeter tror jag. Jag hoppas i hemlighet att hon stänger kontoret imorgon så jag kan slappa hemma och kanske baka...eller bara slappa och kolla på film... =)


Kommentarer
linda

vad gulligt av din chef :)

2011-01-27 @ 09:55:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0