Lite av allting =)

Jag var först uppe imorse, och klev rakt i vattenpöl på köksgolvet. Både kyl och frys har dött och allting höll på att smälta....det är lagom kul när man har ismaskin i frysen....så mamma - nu har vi också trasig kyl, komiskt va? =) Kylväskor och vissa saker har vi ställt ut så det funkar okej ändå, och hoppas det kan bli fixat imorgon, typiskt nog så räknas idag som helgdag och ingen kunde komma och reparera... Jaja, jag håller på att laga mat, fläskkotletter i vitlök och BBQ-sås, fisk som jag har marinerat i italiensk salladsdressing och ris. Hoppas det blir bra, jag fick ta vad jag hittade nergrävt i snön liksom, haha!

 

Igår kväll var vi på bio, "The green hornet 3D", riktigt underhållande men inte speciellt bra 3D-effekter...

 

 

Jag är så himla sugen på Starbucks kaffe, dygnet runt just nu! Jag försöker hålla mig från kaffe för bebisen skull - han är så aktiv där inne ändå - men jag tror faktiskt det blir en kaffe på väg till jobbet imorgon!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0