♥ Min syster ♥

Det kom en del snö ändå natten till igår. Jag vaknade tidigt och gav mig ut och skottade fram bilarna och en liten gångväg från trappen ut till vägen. *pust!* Men det var skön morgongympa och jag vart superpigg. Fick lite hjälp av svärfar som tycker jag är alldelens galen, haha. Det tog tid att kör till jobbet eftersom de knappt plogat under natten men med Leelee's jeep med 4-hjulsdrivning gick det bra. Det var iaf plogat när jag åkte hem från jobbet!

Idag ringde lillasyrran med bästa nyheten - hon kommer hit imorgon! Eller, jag visste att hon skulle til New York på lördag med sina vänner, så det var verkligen en bra överraskning att hon kommer till oss imorgon för att umgås till lördageftermiddag då hon dumpar mig för sina vänner..... men det är helt okej ♥
YOU MADE MY DAYYYY MADDIE!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0