Out and about...

Ja, som sagt igår blev det tillslut IHOP (yes! jag vann! haha) och sen snöskottning som urartade i nån slags snökrig med att kasta och hälla snö på varnn ist för att kasta snöbollar. Sen gav sig Leelee in i leken och då hamnade vi i en snöhög ist. Sem vanligt alltså - det går inte att vinna snökrig mot Kevin....

Sen det gamla vanliga, tvätt och lite städning. Hängde med Tanisha och hennes familj några timmar, käkade och sen somnade jag strax efter 1 medans Kevin spelade playstation.

Idag har jag redan hunnit prata med mamma i telefon, och pappa på Skype. Och klockan är bara 2! =) Käkade nyss frukost och nu ska iväg till mobilaffären, sen iväg och börja leta bebisgrejer, barnvagn och sånt som säkert kommer ta ett tag att klura ut. Sen blir det säkert att ta det lugnt ikväll igen.

Förretsen fick jag hem en superfin tröja idag som jag beställde från Macys förra veckan, väntar på lite fler paket men sen ska jag uppdater sakerna i bloggen. Jag var lite orolig att deb inte skulle passa - men tur nog så gjorde den det!




Kommentarer
linda

Mums med IHOP! ;) Mysigt att kika på barngrejor, men som sagt, finns ju en hel del av allt.. kram

2011-01-31 @ 18:03:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0