Snö!

Det komer en hel del snö, men jag fattar ändå inte varför det klaga så mycket...? Vi har kanske 4-5 decimeter just nu, men om det är nåt man borde klaga över så är det hur det sköter snön, eller skottningen....plogbilarna började inte köra förrens imorse när jag var på väg till jobbet (jaa, det tog ett tag att köra dit idag...) och de skyfflar upp all snö mot infarter/utfarter och blockar ju då andra vägar...men, men....jag tog mig till jobbet och hem igen utan större problem. Svärmor och svärfar och Lee har vart hemma idag - deras jobb stängde, "snow day", MEN inredning vettni - det är superviktigt att folk kan få tag på fast de sitter insnöade så vi håller ju öppet ;) Det var bara jag, min chef och 2 personer på lagret som släpade oss till jobbet idag, så det gick inge bra att få mitt jobb gjort- ist blev jag fast att svara i telefon, och det har verkligen ringt heeeeela dagen * suck* Vi fick iaf pizza levererad till kontoret, beställt av chefen så lite trevligt ändå (gravid eller inte - mat funkar alltid att muta med, haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0