Snöstorm?!

Direkt efter jobbet idag åkte jag till Manhattan för att träffa Juicy, det var ett bra tag sen sist. Precis när jag körde hem från jobbet började snön falla - det är tydligen nytt "snökaos" på ingång i hela landen (nästan) vissa stater som aldrig har snö har tydligen snö nu också...trevligt. Anyway - käkade middag med Josefine och babblade, mysigt, och tog sen tåget hem med älskling. Inne i stan var snön okej, men här ute är det lite värre och vägarna är redan dåliga. Klockan är alltså snart 1 på natten, och det beräknas snöa till efter 7 imorgon bitti, får se om jag vaknar till ett samtal från min chef att de håller stängt på kontoret...


Kommentarer
Johanna

Hejhej! Halkade visst in har fran en annan blogg... Amerikanarna och sno sager jag bara... haha, ingen bra kombination! lol Horde pa nyheterna att 49 av 50 stater har sno... :O



Vart i NY bor du forresten??

Ha en bra kvall!

/Johanna

2011-01-14 @ 05:40:12
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Johanna

Ahh, dar ser man. Trivs du bra?



Sjalv bor jag i CT, ratt nara gransen till NY...:)

2011-01-14 @ 14:13:37
URL: http://loppansworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0