Svensk mat ♥

Liana ringde mig på jobbet och undrade om jag kunde göra köttbullar till middag ikväll, haha, eftersom hon alltid är så petig med mat så tar jag det som en komplimang! =) Köttbullar blev det iaf, men jag hittade inte min lingonsylt, får bli en tur till Ikea senare i veckan och handla lite....

*********************

Det var supertrevligt att gå på bio igår, det var evigheter sen vi gjorde det sist. Det blev efter många om och men "The Tourist" med Johnny Depp och Angelina Jolie, den var helt okej. Att käka popcorn var bättre =)

Idag har jag mått så himla konstigt, eller magen har kännts konstig.Ungefär som jag gjort 500 sit-ups och helt svullen, antar att bebis växer men det brukar inte spänna så mycket och vara så obekvämt? Hade svårt att sitta still på jobbet och kände att det ömmade nere i ryggen efter några timmar. Irriterande. Hoppas det känns bättre imorgon! Jag ska ta en dusch nu och sova tidigt, jag tror det behövs - fortfarande lite sliten......



Kommentarer

Gud vad gott det ser ut, skulle gärna äta denna middag. Det får väl bli när jag kommer ner nästa gång. ÄLSKAR DEJ!!!

2011-01-04 @ 21:11:48
Anonym

Gud vad gott det ser ut, skulle gärna äta denna middag. Det får väl bli när jag kommer ner nästa gång. ÄLSKAR DEJ!!!

2011-01-04 @ 21:13:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0