Baby room

Idag har vi vart i huset och fixat. Jag började måla bönans rum, eller böna...det var länge sen det var en böna - Kev kallar lillen för pumkin, mest eftersom min mage börjar svälla upp och se ut som en pumpa, haha. Men pumpkin kallar vi lillen för här hemma så överför det i bloggen med från och med nu!

Hur som helst, det blir beige och blått (eller möjligvis grönt) på väggarna, jag har en vision...haha - så lite kreativ är jag, jag får visa när det är helt klart sen. Jaja, jag har precis duschat av mig allt färg så nu blir den en snabbis till affären för att köpa lite snacks och yoghurt innan vi ska käka middag! (By the way - jag väntar fortfarande på att få häftiga cravings - men ingenting än så länge, tyvärr.....)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0