No subject

Segis. Bloggen lockar mig inte efter jobbet. Sängen gör det däremot!
Jag spanar runt lite online och funderar på om jag ska börja shoppa lite inför våren, det känns som det skulle vara kul, men sen ser jag all snö där ute...och mer ska det bli! Imorgon kommer tydligen nästa snöstorm - får se om det verkligen blir "storm" elller om det bara kommer snöa några decimeter!

Igår kväll gjorde jag middag med svärmor, hon lagade köttfärslimpa och jag gjorde stuvade makaroner, haha. Lite hackad tomat med vinäger och kryddor till det, det blev gott faktiskt. Lite annorlunda, men alla verkade gillade det. Jag hade drömt om stuvade makaroner sen jag var hemma i Sverige och mormor hade lagat mat, tyvärr då jag hade matförgiftning =( Kevin däremot tyckte det var supergott så jag får tacka mormor Ammie att jag har en till maträtt att välja på att ge till min man ♥

Nu ska jag går och spana om det finns nånting snabbt att äta, jag är superhungrig! Sen ska jag gå och lägga mig med min bok, och kanske hinner ta en powernap innan älskling komemr hem och vill umgås...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0