äntligen!

Guuud va jag har väntat på att vi ska få klart det där j*vla köket! Idag blev diskbänken och diskhon installerad - nu fattas bara kranen sen är det klart! Finally! Det ser sjukt fint ut, men ni får inte se förrens det är 100% klart ;)


Det här husprojektet har tagit oss.....alldelns för lång tid, och det är ändå bara första våningen som vi gjort klart + att Kevin jobbar på gästrummet på övervåningen just nu - det ska försöka hinnas bli klart tills nästa vecka när pappa kommer och hälsar på ♥


Annars har jag mest städat idag, fixat och vikt kläder och packa upp lite mer grejer, vart till mataffären och nu är Kevins syster här och slappar. Just ja- igår fick vi strömavbrott helt plötsligt * panik * jag som inte gillar mörkret! Som tur var hade Kevins mamma precis kommit hit så i ljuset från våra mobiler packade vi ihop lillen och åkte över till dem. Jag som drömde om strömavbrott förra veckan och hade speciellt letat reda på en ficklampa och ställt i garderoben....självklart hade Kevin flyttat på den under helgen och jag hittade den inte, haha. Typisk oss att inte ha bestämda stället för grejerna!

Nej, nu ska jag åka och hämta hem min man, och ikväll/inatt blir det att kolla ifatt på lite TV-serier, framför allt "True Blood" Yeyyy, absolut en favorit.


Kommentarer
Sarah

Haha, ja, det där huset låter som något av ett evighetsprojekt. Men tänk hur perfekt det kommer vara den dan det är klart!

Visst är det grymt att True blood börjat igen! Det händer så mycket i den serien just nu!

2011-07-13 @ 13:50:28
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0