Bilder från helgen!

Det var en väldigt bra helg! Kevin var ledig i fredags, i lördags slappade vi hemma och sen var vi ute och käkade. Igår var det full fart - först var vi i Brooklyn på babyshower, och sen var vi i Queens på BBQ hos en kompis.
Idag hann jag med en snabbstädning, prata med mamma & faster på Skype, och sen hem till svärisarna och tvätta lite kläder. Kvällen har jag spenderat hemma hos Elizabeth och hennes lilla bebis, som är född precis 1 månad efter Kadien. Jag är supertrött idag, så det borde bli sängen nu på en gång....men som allltid så har jag en hel del "jag ska bara...."-saker som måste tas tag i först!


Fredag....gott - men inget som man blir av med sina graviditet-kilon med kanske.....



På babyshower. Ja - nappflaskan var till mig. Att dricka Pepsi ur nappflaska är inte så lätt som det ser ut kan jag lova...jag vann inte den leken!






Varmt och skönt att vara ute och grilla!


Kommentarer
Dilan

Gud vilken sockerbit Kadien är, otroligt söt!

2011-07-27 @ 17:58:45
Lotta

Hittade precis din blogg. Grattis till din otroligt fina son. Vilka ögon han har : )

2011-08-22 @ 23:10:28
URL: http://dreamsofmine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0