1 månad!

Awww idag är lillen 1 månad! 20 Maj kom våran lilla Kadien till världen ♥

Det har verkligen vart en fantastisk månad! Mycket skratt, mycket kärlek och lite sömn ;) Jag har alltid velat ha en liten familj och barn så det känns väldigt naturligt och underbart att ha en liten bebis nu, och speciellt eftersom jag verkligen hittade någon som jag älskar av hela mitt hjärta, och som jag funkar 100% med, Kevin.

Så min lilla apa är alltså redan 4 veckor gammal.



Jag skulle lägga upp en bild på honom som nyfödd, men såklart har jag inte de bilderna på min laptop än....


Kommentarer
Sarah

Grattis söta Kadien! :)

2011-06-21 @ 07:02:55
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com
Anonym

Wow, er bebis är verkligen hur gorgeous som helst, underbar!! jag älskar hans namn♥

2011-06-21 @ 16:19:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0