1st Fathers Day / USA

Så grattis till min fina man! ♥

Dagen har vart superbra, vi hade sovmorgon och myste med Kadien. Sen har vi slappat hemma bara, och på kvällen kom Okeeffe, Tanisha och deras dotter över. Vi grillade och slappade, och käkade tårta för att fira killarnas dag =) Jag hade köpt en tröja till Kevin från lillen, och av mig fick han ett presentkort. Det har alltså vart en himla mysig dag!

Och imorgon är det måndag igen....för mig flyter dagarna ihop just nu känns det som, förutom att Kevin är hemma på helgerna såklart.....men det är den 20 Juni = 1 månad sen Kadien föddes ♥ och tydligen ska de bli klara med köket imorgon också, så det blir nog en bra dag! =)

Nu = sängen. Äntligen.







Kommentarer
linda

Vilken liten underbaring! Du låter lycklig ;) kram

2011-06-20 @ 19:30:42
URL: http://bylindaly.blogspot.com
Rebecka Östergren

Goddag! vad trevlig din blogg verkar vara! lär definitivt läsa din blogg lite mer. :) Hoppas du har en trevlig vardag =)

2011-07-01 @ 13:49:17
URL: http://jade.se/reseguide


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0