Grattis mamma!

Ahhh, dagarna går så fort! Tiden räcker ju inte till nånting alls, jag har aldrig riktigt känt så förut....

Jag gör inte alltför mycket på dagarna just nu, men ändå hinner jag inte med, det finns massor att packa upp i huset fortfarande, massor att städa, amma lillen, byta blöjor, folk som kommer och hälsar på, svärisarna som klagar på att jag aldrig tar med Kadien dit fast jag tycker vi är där i stort sett var och varannan dag....*pust!*
(Haha, precis när jag skrev det ringde svärmor!)

Jaja, dagen viktigaste är iaf GRATTIS MIN FINA MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN ♥ Jag saknar dej och älskar dej massor!



Min snygga (och vinnarsugna) mamma på min möhippa 2009 ♥


Kommentarer
Ingrid

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-13 @ 08:47:00
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0