Powernap!

Det är precis vad jag satsar på just nu! Lillen har precis somnat, och eftersom vi har vart all over the world (typ) hela morgonen så känner jag hur svårt jag har att hålla mig vaken just nu. Det var bland annat en snabbis hos min doktor för lite pappersarbete och de fick chans att beundra lilla Kadien. Min läkare som var med under förlossningen berättade för alla som ville lyssna hur bra coach Kevin var, så det var superkul! =) Han var väldigt stolt när vi gick därifrån.

Förövrigt är det 29° ute och jag borde kanske ta tillfället att sola lite....men som sagt - sängen lockar mer just nu...


Kommentarer
Filippa

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 07:04:15
URL: http://gravidforsakring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0