Sommarvärme och saknad...

Jag och min lilla apa ♥

 

Ja hörrni, det är så sjukt varmt här! Det var 31º tidigare idag, och nu (23.50) är det 24º! Vi var i parken imorse, som vanligt, och gick en långpromenad och jag lyckades få lite sol på min bleka kropp haha. Efter att vi kom hem och duschat, lillen fick sig ett bad, och Kev åkt till jobbet så tog jag en till promenad till posten med Kadien i vagnen - super skönt att vara ute och njuta av sommaren!

Ligger och gosar med Kadien just nu, hur kommer det sig att min lilla bebis är ett sånt nattdjur?? Han vaknar alltid strax innan midnatt och sen vill han vara vaken och umgås =) Idag kör han väldigt high-fashion med blöja och små vantar eftersom han river sig så mycket när han sprattlar på nätterna. Gullungen.

 

Tidigare idag ringde min fina Jessica också, bästa, bästa och väldigt saknad! Överlag saknar jag en hel hög med människor, mest för vardagliga saker som babbel och promenader, eller enkel lunch och ett glas vin. Det måste vara absolut #1 minuspoängen med att flytta långt hemifrån - alla vackra människor man saknar - familj & vänner ♥



Kommentarer
linda

Vad varmt och härligt!!! jag kan förstå/tänka mig saknaden, verkligen! Gillar verkligen den där bilden! Den är superfin! :) kram

2011-06-09 @ 16:47:08
URL: http://bylindaly.blogspot.com
Ellinor Östling

Men gud vilket härligt kort. Å vad söt lilla plutten är.

2011-06-09 @ 17:25:58
Anna

Vilken jättefin bild! :)

2011-06-10 @ 13:42:50
URL: http://annaspointofview.blogg.se/
Anonym

Åh vad jag älskar det här kortet, ni är så UNDERBARA<3 ÄLSKAR ER o LÄNGTAR SÅÅÅ MYCKET EFTER ER<3<3<3

2011-06-13 @ 23:31:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0