Vilken dag....

*Pust!*

Efter många om och men, och förvirring och fel information så började de äntligen att installera vårat kök idag! Vi var uppe före tuppen (och före alarmet tack vare Kadien, haha!) och sen blev det en lång dag i huset. Efter att de var klara för dagen åkte jag till gallerian med Nathalie och shoppade lite - present till Kevin för Fars Dag som är på söndag, och lite smått som jag själv behövde. Första shoppingen sen lillen kom så det var kul att kunna passa i "vanliga" storlekar igen. Nu blir det en snabb dusch innan jag ska hämta upp Kevin efter jobbet.

XoXo



Under renovering....bilden är tagen...jaaaa ni, förra vintern kanske? Men nu ser det mycket bättre ut ;)


Kommentarer
maria

Jag har en liten fråga, du skrev att du och Kevin börjde maila på BP sommaren 2006, så nu undar jag vad det e för site :)

2011-06-17 @ 22:24:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0