First of all....

...det är 23º ute och klockan är......19.15! FANTASTISKT! Men tydligen ska det bli lite kallare i helgen, men känns så himla härligt att det är vår på gång - jag hoppas ni får känna av det snart där hemma också, speciellt min fina familj uppe i Dalarna som haft snö upp över öronen i flera månader nu.




Det är helg!
Äntligen.
Det betyder att jag får sova mer haha, och mina svärisar ska åla bort i helgen igen så det känns superbra också ;) Jag och älskling kommer väl vara i huset mest eftersom de ska installera mattan i våran sovrum, och golvet ska läggas - eller ska börjas med iaf. Jag blir väl mest där som sällskap, det finns inte mycket jag kan pyssla med där längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0