Just like daddy

Har småshoppat åt min lilla pumpkin (igen!) Bebis kläder är det mysigaste som finns, jag försöker verkligen hålla mig ifrån affärerna men samtidigt är det ju så kul att kunna drömma sig bort tills när lillen kommer ut....

Jag tyckte de passade bra eftersom Kevin jobbar inom construction! =) Kevin däremot ville att de skulle finnas i större storlek tills pumpkin är stor nog att vara ute och leka och smutsa ner sig med sin pappa, haha - men tyvärr.... newborn blev storleken och det kommer bli superbra i sommar!

Dessutom fick lillen en present av sin moster när hon var här i helgen, den här söta haklapparna:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0