Me & my sister

Helgen var superbra! Underbart att hänga med syrran ♥ Fredagen när jag (äntligen) kom fram så käkade vi middag på T.G.I.F sen hem och kollade på film. Somnade ganska tidigt, båda två var helt utslagna haha, tufft liv vi måste ha.... Lördagen skypade vi med pappa, sen lekte vi lite med flickorna innan vi åkte till gallerian. Shoppade lite, käkade lunch och bara umgicks. På kvällen åkte vi hem till Emilia och käkade, sen åkte vi till en liten bar och babblade / tjejerna drack några drinkar (jag var avundsjuk....) och det slutade med att deras killkompisar bestämde sig för att köpa bord på nån klubb och bjuda med oss dit. Det var gulligt gjort, tjockis som jag är orkar jag inte så upp bland dansande galningar en hel kväll! Det var iaf supertrevligt, jag skrattade en hel del åt min galna syster....ja vad ska man säga - hon tog sig verkligen en drink eller två för mig också.....

Söndagen tog vi sovmorgon, sen var det bara för mig att släpa sig till bussen och åka tillbaka till NY. Kom hem strax efter 8 igår kväll och käkade middag med älskling, och sen kollade på film. Mysigt. Jag saknade honom faktiskt fast jag bara var borta i en helg.....

 



Kommentarer
linda

Låter som en mysig helg!

2011-03-30 @ 04:27:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0