My new best friend

Hur kan man vara så trött?! Jag har aldrig vart med om nåt liknande jag kan knappt hålla mig vaken när jag äter, haha! Sjukligt.

Direkt efter jobbet idag åkte jag till frisören. Fick tjafsa lite innan hon gick med på att färga mitt hår, och efter att hon ringt till Kevin och han sagt att det är okej, enligt våran läkare så är det helt okej att färga håret under graviditeten, men helst ska man inte gör det de första 12 veckorna.... hur som helst - blonda slingor ville jag ha men hon vägrade eftersom det innehåller blekningsmedel, så brun/röd färg blev det ist. Inte supernöjd direkt.... meeeeeen, det duger just nu. Kom hem käkade middag och nu ska jag duscha och faktiskt sova tidigt för en gångs skull. I need it. Lillen tar min energi.

Igår förresten, så var jag och köpte "det viktigaste" (enligt min man) som en gravid kvinna behöver, en yoga boll. Nu ligger jag i hårdträning ska ni veta inför förlossningen, och det är faktiskt ganska bekvämt att sitta på, luta sig mot och gunga på en sån här:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0