Shopping till.... tjockisen

Efter jobbet bestämde jag mig för att åka till gallerian lite snabbt. Jag har verkligen inte tillräckligt med kläder som funkar just nu och behöver en hel del bas-kläder till våren....eller ja - right now liksom (by the way klockan är 20:45 och vi har 14º - det låter väl som att sommaren är på väg?) Det vlev 3 linnen från H&M och ett rep. Haha, skärpliknande sak att knyta under brösten tänkte jag - det blir nog bra med linnen och tunikor i sommar, och det sitter inte för tight heller! Sen blev det lite färgglada armband + örhängen och ett par nya ballerina skor. Det behövs nya iaf 2 gånge rom året. Charlotte Russe säljer billiga/bekväma ballisar i massa olika färger så det brukar jag ha några stycken av. Perfekt ju. De gråa på bilden blir årets första par.

Efter gallerian åkte jag till Ikea och handlade kaviar, choklad, Singoalla-kakor, tunnbröd och prinskorv. Jag vet, konstig blandning av grejer. Det som jag saknar på Ikea är messmör och O'boy! Det hade vart perfekt.



Kommentarer
emelie

mysigt och underbart att läsa en blogg av någon som är i samma situation som en själv alltså gravid.

Hoppas allt går bra lycka till

2011-03-18 @ 19:54:15
URL: http://empapempan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0