Uppdatera?

Jaaaa, nej hörrni jag är så jävla trött att jag knappt orkar skriva.
Det får bli en snabb uppdatering.

Mina fina syster var ju här i helgen, det var som vanligt hur skönt som helst att ha henne här ♥ Vi gjorde inte så mycket mer än att slappa, shoppa, laga mat och babbla - men det finns ingen bättre i hela världen att göra ingenting med än min syster. Dessutom inspirerade hon mig att svara lite svensk och göra chokladbollar:



Okej det var en skitdålig idé. Det ser ut som kobajs som hon påpekade och det smakade inte riktigt som det skulle. Antagligen för mycket smör, för lite havregryn, jamkanskt kaffepulver ist för kok-kaffe och inge kokos eller pärlsocker. Men, men - livet kan inte alltid vara perfekt........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0