28 Februari

Jag hann med allt jag skulle i helgen. Förutom vissa av telefon samtalen, tyvärr men det får bli senare - men alla ärenden hanns med i alla fall..... Jobbet idag har vart superstressigt, måndagar är alltid värst men idag var en av tjejerna jag delar kontor med sjuk *pust!* Det var helt sinnesjukt. Jag kommer nog vara lika stressad imorgon över allt jag måste hinna med. Tröttsamt. Jag kommer nog sova som en stock hela natten nu =)



Pumpkins rum är i stort sett klart. Bara persiennerna som kommer ta några dagar till....


Kommentarer
Therese

Men åhh vilken urgullig lamp-knapp!! :-D

2011-03-01 @ 18:13:06
URL: http://haksberg.blogg.se/
linda

Vilken söt detalj :)

2011-03-01 @ 18:36:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0