BABY KADIEN ♥

Ja, kära vänner - våran lilla son föddes i Fredags morse och just nu njuter vi bara av att ha honom hemma. Vi fick äntligen hämta hem honom igår (tisdag) och det känns såklart underbart att han är ute från NICU och han mår bra. Gårdagen gick åt till att få lite grepp om ammning, blöjbyten och hantera bilbarnstolar, spjälsängen m.m haha, det känns ju som att man har superkoll innan men det är lite trixigare att få det gjort i praktiken.
Idag har vi vart på hans första läkarbesök och han fick sin första vaccination, och det gick bra också som tur var.
Som sagt så skriver jag på min förlossningsberättelse, men det tar ju sin lilla tid. Det kommer helt enkelt!
Så länge så visar vi upp våran lilla pumpkin:








Kommentarer
Therese

Vilken underbart fin liten kille ni har fått!! Så himla fin!! :) Kram!

2011-05-26 @ 08:09:04
URL: http://haksberg.blogg.se/
Wanda

Aaaah jag ar ju sa sjuukt aviiiiis men all lycka till din lilla familj Isabelle. Grattis igen.

2011-05-26 @ 11:36:54
Nathalie Joó

Åhh men vilken sötnos!!! Super stort grattis till hela familjen!! Jag önskar er all lycka! Tänk vad vuxna vi börjar bli nu i vårt lila "frysen gäng" :D

Många kramar!!

2011-05-26 @ 13:15:59
Anna

Han är jättefin! Grattis! :D

2011-05-27 @ 17:09:13
URL: http://annaspointofview.blogg.se/
Mirna

Grattis!! :) Han är supersöt.

2011-05-28 @ 11:52:48
Dilan

gud så söt liten pojke. stort grattis.

2011-06-02 @ 00:42:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0