I'm here - liten uppdatering!

Hemma hos svärisarna igen. Slappar hellre här på kvällarna än att vara hemma ensam i huset utan telefon, TV och internet! Shoppade lite efter jobbet, frukt och kex och småsaker att äta i huset tills vi får igång köket - kom hem och lagade mat, började fylla i mina papper för sjukhusen som ska skickas in, och nu slappar jag med Lee framför TV'n.

Helgen var superbra förresten - vi var på bilmässan i lördags och gick omkring i nästan 7 timmar! Jag var så trött och hade ont i kroppen efter det att jag nästan grät, haha. Söndagen sprang vi massa ärenden, var på Ikea, massa olika möbelaffärer, började packa upp bebisens saker och kläder, och tillslut hem till svärisarna och käkade middag. *pust!* Aldrig någon lugn och ro....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0