Memorial Day

Helgen har vart superlugn, men eftersom jag har syrran på besök och lillen är min prio # 1 just nu så har datorn få bli liggande på sängen, bara använd för skype med familjen hemma i Sverige.

Denna helgen förra året var pappa & Lena på besök och vi hade superstor grillfest i parken, det var hur mysigt som helst, men som sagt så är det helt annorlunda i år. Det är helt fantastiskt att vara hemma med en liten bebis ♥ Vi grillade i och för sig igår och hade lite folk här som hälsade på, men annars har det bara vart mysa, kolla på filmer, käka och ta hand om Kadien såklart!

Min blogg kommer alltså bli lidande ett tag, men jag kommer komma igen sen - absolut.
Ha en bra vecka allihopa!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0