Snabbt förlåt!

Äntligen lite uppdatering va? =) Jag såg att det var en hel del gamla kommentarer som jag alsrig sett förut, eller som jag aldrig godkänt. Jag har väl vart lite snurrig under graviditeten! Skyller på det..... så SORRY - och jag kommer absolut skriva ett nytt inlägg om hur/var och varför jag flyttade till New York, och hur det går till med processen att få sitt greencard....MEN - det blir seeeenare. Just nu är bebis det viktigaste i mitt liv och det kommer säkert bli mycket bebis-inlägg från och med nu!


Kommentarer
Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 15:34:23
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0