Sömntuta

Jag tror helgen tog död på mig. Eller så har kroppen fattat att jag är i slutet av graviditeten för jag mår värre än jag gjort på länge! Efter en jobbig dag på jobbet igår (trött, sammandragningar och sjukligt obekväm!) kunde jag inte sova. Var vaken till runt halv 3 inatt, somnade nån timme, vaknade och vände och vred på mig tills runt 7 imorse då jag bestämde mig för att skicka ett sms till min chef. Hon är super, så fick snabbt tillbaks ett sms att jag borde stanna hemma och vila. Somnade tillslut och vaknade runt 11 imorse då jag släpade mig upp. Jag bestämde mig ändå för att åka till jobbet så det blev en halvdag (13-18) men det var okej. Men som sagt - jag är MER än trött!

Meeeeen...16 dagar kvar till min due date och jag hoppas, hoppas att pumpkin vill komma innan dess ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0