Happy Thanksgiving!

Idag är det alltså Thankgiving. Det blir... tredje året jag firar det, och såklart lillen 1:a gång. Vi ska åka upstate till Kevins släkt, så just nu lockar jag håret, matar lillen, väljer kläder och packar blöjväskan. Kevin spelar playstation haha. Det var en superskön natt, det här med att "sleeptraina" Kadien har funkat superbra! Natten var lite gnällig men från 5 imorse sov han tills 5 över 11 imorse! Wow. Vi var uppe innan honom!

Igår kväll var jag hos svärisarna och hjälpte till att förbereda all mat tills idag * pust * jag tror de lagar mer mat till idag än till julen. Hur som helst - jag vet att Sverige inte firar Thanksgiving men skickar i alla fall hem massa kramar till er, och alla borde tänka igenom vad de egentligen har i livet att vara tacksamma för, och upskatta det man har! Det borde vara en varje-dag-grej hörrni.
Vi hörs senare!
Kram



Jag är väldigt, väldigt tacksam över min fina familj och vänner. Min lilla solstråle Kadien som förgyller mina dagar, mitt jobb med min fantastiska chef som har ställt upp massor sen vi fick barn. Jag är tacksam för att alla runt omkring mig lever och mår bra, har hem och mat...och jag tacksam för att jag har haft ett super år sen förra Thanksgiving, och jag hoppas på ett till sånt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0